lokal biurowy serwisowany od 16 osób na 2 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Postępu i PKP Służewiec,poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność: do potwierdzenia
Powierzchnia biura: 94,3 - 328,11 m2 + 180 m2 cz. wspólnych
Lokal idealny dla przedstawicieli małych i średnich firm.
Koncept łączący zalety biura serwisowanego ze standardowym.
Lokal nie jest umeblowany.
Wynajmujący oferuje opcję wyposażenia biura w przystępnej cenie.
W ramach umowy, Najemca korzysta z prywatnego pokoju biurowego oraz z części wspólnych, jak:
-kuchnia,
-korytarz ,
-toalety,prysznic,
-recepcja.
Opłata miesięczna wynosi: od 9700 PLN netto.
Umowa: minimum 12 miesięcy.
Cena zawiera:
-czynsz,
-sprzątanie biura,
-ogrzewanie,
-klimatyzację,
-media.
-internet Wi-fi,
-energia elektr.
W ramach umowy, Najemca może skorzystać z salki konferencyjnej w wymiarze 5 godzin, co jest wliczone w opłatę miesięczną. Powyżej tego limitu,korzystanie z salki konferencyjnej, jest płatne i wynosi od 50 PLN/godzinę, w zależności o wielkości salki.
Parking:
Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w cenie 250 PLN/stanowisko/miesiąc.
Umowa:
Umowa zawierana jest na minimum 12 miesięcy, jednak w trakcie trwania umowy w każdej chwili można zmienić biuro na większe lub dobierać kolejne pomieszczenia.
Kaucja wynosi 2-miesięczną opłatę w kwocie brutto.
Opis powierzchni:
Powierzchnia usytuowana na pierwszym piętrze kameralnego budynku biurowego w biznesowej części Mokotowa.
Składa się z 25 modułowych biur przygotowanych na potrzeby małych i średnich firm.
Powierzchnie można dowolnie ze sobą łączyć i tworzyć większe układy. W
spólna duża kuchnia jest miejscem spotkań, w której przy dobrej kawie nawiązujemy relacje biznesowe i prywatne.
To optymalne rozwiązanie dla osób mieszkających na Mokotowie lub Ursynowie oraz firm posiadających kontrahentów w tej okolicy.
Udogodnienia w cenie:
-Przyjmowanie korespondencji,
-kierowanie gości do Państwa biura.
-Elastyczne warunki: krótki okres najmu, przejrzysta umowa i możliwość zmiany biura,
-Minimum formalności,: łączne rozliczenie zawierające wszystkie koszty związane z wynajmem,
-Nieograniczony dostęp do dobrze wyposażonej kuchni,
-Profesjonalny serwis sprzątający zadba o czystość w Pństwa, biurze,
-Internet Wi-Fi dla każdego bez dodatkowych opłat, szybkie łącze sieciowe,
-Klimatyzacja: system chłodzenia zapewnia komfortowe warunki pracy w lecie.
-Sala spotkań.
Zalety lokalizacji:
Budynek położony jest niedaleko jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów.
Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską (PKP Służewiec, Metro Wilanowska, tramwaje, autobusy) jak i własnym środkiem transportu.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną, ponieważ Najemca w ramach umowy, korzysta zarówno ze swojego lokalu jak i przestrzeni coworkingowej oraz powierzchni wspólnych.
Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl