Mokotów: biuro 250 m2 Wynajem

Warszawa, Mokotów, Wołoska
3 250 EUR
13 EUR /m2
  • Cena 3 250 EUR
  • Powierzchnia 250 m2
  • Cena za m2 13 EUR
  • Piętro 5/11
  • Rok budowy 2009

Opis oferty

moduł biurowy o pow. 250 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność - od zaraz

Lokal biurowy znajdujący się w mokotowskim biurowcu. którego konstrukcja daje możliwość swobodnego podziału powierzchni, zgodnie z potrzebami Najemcy.
5 piętro.
Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego.
Najemca może wejść do lokalu zarówno w stanie istniejącym, jak również poczekać na nową aranżację przygotowaną pod kątem potrzeb Najemcy, co trwa około 2-3 miesięcy.

Standard powierzchni biurowej:
-wysokość: 2,88 m
-Żaluzje zewnętrzne
-Puszka podłogowa
-podnoszone podłogi
-wysokie otwierane okna
-Oświetlenie 500 lx
-DSO i czujki przeciwpożarowe
-Indywidualna kontrola temperatury i nawiewu powietrza
-podwieszane sufity
-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space
-wykładzina

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 3250 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 23,47 PLN/m2 (5867,50 PLN),
-energia elektryczna

Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (3,5%).

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.

Parking:
-46 miejsc parkingowych naziemnych,
-532 miejsc parkingowych w garażu podziemnym,
-cena: 100 EUR/stanowisko/miesiąc.
W budynku znajdują się parkingi dla rowerów oraz prysznice dla rowerzystów.
Współczynnik miejsc parkingowych: 1:70m2.

Umowa:
-czas określony: 5 lat
-kaucja 3 miesiące,
-akt notarialny do wysokości 24 mies czynszu i kosztów art. 777,

Opis budynku:
Kompleks biurowy składający się z dwóch budynków i oferujący ok. 35 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem.
Pylony przed każdym wejściem zapewniają dobrą widoczność logotypów wszystkich firm.

Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie:
-Kiosk,
-Kantyna,
-Parking z zapleczem dla rowerzystów,
-Centrum konferencyjne,
-Galeria handlowa,
-Klub fitness,
-Centrum medyczne,

Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.


Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.


Oferta wysłana z programu IMO dla pośredników. więcej

Informacje

Numer oferty273043
Typ transakcjiWynajem
Cena3 250 EUR
Powierzchnia250 m2
Cena za m213 EUR / m2
Piętro5/11
Rok budowy2009
Stan lokalubardzo dobry
Standard wykończeniabardzo dobry
Typ drogiasfaltowa
Okres wynajmudo ustalenia
Forma najmunajem od właściciela
Forma własnościwłasność
Podłogawykładzina
Wysokość288
Łącze internetoweświatłowód
Parkingparking podziemny
Liczba miejsc parkingowych590
Wodamiejska
Gazmiejski
Kanalizacjamiejska
Ogrzewaniemiejskie
Prądjest
Typ lokalubiurowy

Informacje dodatkowe

  • Internet
  • Osiedle zamknięte
  • Klimatyzacja
  • Winda
  • Parking osob.
  • Ochrona
  • Pom. socjalne
  • Pom. biurowe

Lokalizacja